|
|
|
Claudiu
membru
Locatie: Europa
Inregistat: 30/12/10
|
|
OLD TRAIAN a scris:
Adica in acelasi vas poti purta si apa si otrava? |
Nu ai auzit niciodata de apa otravita? Numai ca in cazul Lui otrava a fost impiedicata sa-si faca efectul pana la cruce deoarece nu El alesese sa o bea ci altcineva care era "in El", adica "noi", Adam, umanitatea corporativ pacatoasa. Pin alegerea Sa continua de a fi un templu al Tatalui El sfintea acea umanitate colectiva pacatoasa care era in El si careia ii refuza pretentia la dominatie asupra Sa. Astfel Dumnezeu a impacat lumea cu Sine in Hristos atentie netinandu-le in socoteala pacatele lor cum spune in 2 Corinteni 5:19.
Cand nu le-a tinut in socoteala pacatele, nu cand acestea erau in Hristos, de-a lungul vietii Sale?
+Archangel+ a scris:
Dar a spune ca purta pacatul inseamna ca pacatul era in El. |
Era in El dar repet, nu ca o alegere a Sa personala. Romani 5:21
Ultima modificare de Claudiu (14/03/11 17:12)
_______________________________________ "A vorbi despre Isus înseamnă a invita oamenii să pună mai multe întrebări, nu mai puţine... întrebări menite să conducă la aprofundarea adevărului." A. Graham Maxwell
|
|
14/03/11 17:05
|
|
Old
Moderator
 Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08
|
|
Claudiu a scris:
Nu ai auzit niciodata de apa otravita? |
Ba da!
Oare la apa otravita se referea Domnul Iisus cand vorbea cu samariteanca?
Bibia a scris:
Drept raspuns, Isus i-a zis: "Daca ai fi cunoscut tu darul lui Dumnezeu si Cine este Cel ce-ti zice: "Da-Mi sa beau!", tu singura ai fi cerut sa bei, si El ti-ar fi dat apa vie." (Ioan.4:10) |
Ultima modificare de OLD TRAIAN (14/03/11 17:12)
_______________________________________ Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.
|
|
14/03/11 17:11
|
|
Claudiu
membru
Locatie: Europa
Inregistat: 30/12/10
|
|
OLD TRAIAN a scris:
Claudiu a scris:
Nu ai auzit niciodata de apa otravita? |
Ba da!
Oare la apa otravita se referea Domnul Iisus cand vorbea cu samariteanca?
Bibia a scris:
Drept raspuns, Isus i-a zis: "Daca ai fi cunoscut tu darul lui Dumnezeu si Cine este Cel ce-ti zice: "Da-Mi sa beau!", tu singura ai fi cerut sa bei, si El ti-ar fi dat apa vie." (Ioan.4:10) |
|
Vezi ca te vad si altii ca esti pe langa subiect cu exemplul acesta. Ma gandeam eu ca este o capcana pe care mi-o intinzi dar parca ar fi prea josnic ptr. un moderator sa se coboare la o asemenea fapta reprobabila.
_______________________________________ "A vorbi despre Isus înseamnă a invita oamenii să pună mai multe întrebări, nu mai puţine... întrebări menite să conducă la aprofundarea adevărului." A. Graham Maxwell
|
|
14/03/11 17:14
|
|
Old
Moderator
 Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08
|
|
Care-i capcana?
Era o simpla intrebare. Pentru tine capcana?
Te intrebam daca Domnul Iisus purta apa otravita? Tu ai spus asta. Ca-i apa otravita.
Pacatul este otrava, iar oferta lui Iisus chiar El a numit-o apa. Din combinatia facuta de tine, asta a iesit.
Ultima modificare de OLD TRAIAN (14/03/11 17:27)
_______________________________________ Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.
|
|
14/03/11 17:17
|
|
mmeee79
membru
Locatie: in God's hand.
Inregistat: 06/12/10
|
|
Nu inteleg de ce scrieti Isus cu doi de " i"
_______________________________________ Pe picioarele tale vei vedea de ce esti in stare tu...dar pe genunchi vei vedea de ce e in stare Dumnezeu!
|
|
14/03/11 17:21
|
|
Old
Moderator
 Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08
|
|
Asa-i la noi . Poti scrie cu un singur I. Eu asa m-am obisnuit. Deci o nelamurire simplu de rezolvat. 
_______________________________________ Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.
|
|
14/03/11 17:23
|
|
Claudiu
membru
Locatie: Europa
Inregistat: 30/12/10
|
|
pai discutia era despre faptul ca in persoana Sa detinea doua naturi, una divina si una umana adica a noastra cea corporativ pacatoasa. Daca tu ai numit natura divina "apa" (poate inconstient) am numit si eu natura umana pacatoasa "otrava" care-L ispitea la rau, asa cum si pe noi ne indeamna astazi. Evrei 4:15,16
De ce ai sarit mai apoi sa-mi vorbesti cu oarecare ironie despre apa vie din Samaria? Ce legatura au una cu alta? Noi vorbeam despre altceva, nu?
Ultima modificare de Claudiu (14/03/11 17:34)
_______________________________________ "A vorbi despre Isus înseamnă a invita oamenii să pună mai multe întrebări, nu mai puţine... întrebări menite să conducă la aprofundarea adevărului." A. Graham Maxwell
|
|
14/03/11 17:29
|
|
Old
Moderator
 Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08
|
|
Nu am numit apa natura divina, ci oferta divina. Nu ai vorbit despre ispite, ci depre faptul ca purta pacatul nostru! Ispitele nu-s pacat. Ispitele provoaca la pacat.
Iar apoi am vorbit despre faptul ca Iisus oferea ce avea.
Eu stiu ca avea apa vietii nu apa otravita.
Inca odata iti atrag atentia asupra folosirii cuvintelor. Chiar daca esti stresat ca nu reusesti sa convingi asa cum ai dori, nu esti indreptatit sa arunci cuvinte care insulta. Daca vei spune altuia asemenea cuvinte (gen :josnic) nu voi fi la fel de ingaduitor.
Ultima modificare de OLD TRAIAN (14/03/11 17:42)
_______________________________________ Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.
|
|
14/03/11 17:37
|
|
mmeee79
membru
Locatie: in God's hand.
Inregistat: 06/12/10
|
|
OLD TRAIAN a scris:
Asa-i la noi . Poti scrie cu un singur I. Eu asa m-am obisnuit. Deci o nelamurire simplu de rezolvat.  |
A,ok.Mersi de nelamurire.
_______________________________________ Pe picioarele tale vei vedea de ce esti in stare tu...dar pe genunchi vei vedea de ce e in stare Dumnezeu!
|
|
14/03/11 17:42
|
|
Claudiu
membru
Locatie: Europa
Inregistat: 30/12/10
|
|
OLD TRAIAN a scris:
Iar apoi am vorbit despre faptul ca Iisus oferea ce avea. |
Tu te-ai gandit la oferta Lui, eu ma refeream la cele doua naturi ale Sale si experienta Sa pe cruce, de aici s-a plecat. Ajunsesem cumva la faptul ca El ar fi facut vreo oferta?In mod sigur nu. Cred ca este corect sa respectam linia discutiei fara sa o garam spre altceva diferit.
Ultima modificare de Claudiu (14/03/11 18:08)
_______________________________________ "A vorbi despre Isus înseamnă a invita oamenii să pună mai multe întrebări, nu mai puţine... întrebări menite să conducă la aprofundarea adevărului." A. Graham Maxwell
|
|
14/03/11 18:07
|
|
Old
Moderator
 Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08
|
|
In fapt trebuie sa urmam subiectul discutiei, si da, s-a ajuns si la oferta, pentru ca El n-a venit doar cu notiunile, ci cu lucrarea.
Claudiu a scris:
El doar purta in El umanitatea noastra corporativ pacatoasa dar mintea Sa nu a fost de acord cu Satan, cu pacatul. |
Cum vine asta corporativ pacatoasa? La ce te-ai gandit cand ai spus expresia asta? Termenul corporativ vine de la corporatie, si asta inseamna ca face corp comun cu pacatul.
Daca El a facut corp comun cu pacatul la nasterea Lui (ceea ce eu nu cred) atunci insemna ca ce a oferit in activitatea Sa a fost din ce avea.
_______________________________________ Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.
|
|
14/03/11 18:40
|
|
Claudiu
membru
Locatie: Europa
Inregistat: 30/12/10
|
|
Se pare ca inca nu se intelege pe aici acest concept al solidaritatii colective/corporative expusa in Biblie.
El nu a facut corp comun cu pacatul la nastere ci "a fost facut pacat pentru noi".
Repet, El nu a ales pacatul ci natura Sa umana era natura noastra corporativ pacatoasa in sensul ca asa cum Adam a fost creat ca si umanitate colectiva pe care de altfel a si ruinat-o datorita alegerii lui (facand-o pacatoasa), la fel si Hristos a luat asupra Sa natura noastra corporativ pacatoasa (ceea ce a aparut ca realitate pe Terra datorita caderii lui Adam) ptr. a ajunge la fiecare dintre noi, ptr. a fi ispitit "ca si noi" Evrei 4:15,16 si pentru a-i rascumpara pe toti.
Un lucru este trupul lui Isus care era ca si al nostru si alta este mintea Sa si natura divina de care era partas datorita prezentei lui Dumnezeu in El.
Poate se intelege mai bine acelasi lucru din ce spune mai jos Jack Sequeira in cartea sa "Dinamica evangheliei veşnice" cap. 3 si 4 Acest motiv, “ în Hristos “, este bazat pe prezentarea biblică a unirii sau a ideii de corp comun (trup) - ce presupune unitate în gândire, în sentimente, în scop şi intenţii - concept care este, din păcate într-un grad înalt, străin gândirii noastre. Conform învăţăturii clare a Bibliei, vedem tot neamul omenesc legat împreună printr-o viaţă comună, şi prin urmare, cosiderat ca o unitate sau colectivitate. Aceasta deoarece Dumnezeu a creat pe toţi oamenii într-unul singur (Geneza 2,7; Fapte 17,26). Cuvântul “viaţă” din Geneza 2,7 este la plural în textul din Evrei; aceasta înseamnă că Dumnezeu a suflat în Adam suflare de viaţă, adică viaţa tuturor oamenilor. Ca urmare, când Adam a căzut în păcat, întreaga familie umană a căzut “în el”, deoarece căderea a avut loc înainte ca Adam să aibă vreun copil (Romani 5,12; 1 Corinteni 15,21-22).
Acest important adevăr va fi discutat în detaliu în capitolul viitor, când vom studia cei doi Adami, dar în acest punct vreau doar să subliniez că Dumnezeu a răscumpărat sau îndreptăţit în mod juridic toată omenirea “în Hristos”, aşa cum Satana a adus căderea şi condamnarea întregii omeniri “în Adam” (Romani 5,18).
Printr-un act divin conceput şi pus în aplicare doar de Dumnezeu, viaţa colectivă a întregii rase umane, în starea ei decăzută, a fost încorporată în Hristos, la întruparea Sa, când printr-o minune a lui Dumnezeu, divinitatea lui Hristos şi umanitatea noastră colectivă, care avea nevoie de mântuire, au fost unite “în Hristos” (1 Corinteni 1,30). Prin această taină, Dumnezeu L-a calificat în mod legal pe Hristos Isus să fie “al doilea Adam” (în limba ebraică cuvîntul Adam înseamnă neamul omenesc), reprezentantul sau înlocuitorul nostru. Prin viaţa şi moartea Sa, care răspund perfect cerinţelor Legii lui Dumnezeu şi dreptăţii Sale, Hristos a devenit pentru totdeauna neprihănirea noastră şi garantul nostru. Aceasta este esenţa motivului “în Hristos”, şi el constituie vestea bună a Evangheliei (Efeseni 1,3-12; 2,4-7).
"...toată puterea paralelismului dintre Hristos şi Adam, în Romani 5,12-21, depinde de solidaritatea neamului omenesc în Adam şi în Hristos. În marea majoritate a celor 510 ocazii de folosire a cuvântului “Adam” în Vechiul Testament, el are o semnificaţie colectivă. În aceleşi sens, Hristos este considerat ca fiind al doilea şi ultimul Adam, în Noul Testament..." 4. Mântuirea de moartea a doua şi sentinţa de îndreptăţire constituie darul suprem al lui Dumnezeu în Hristos, pentru toată omenirea (Ioan 3,16). Aceasta este vestea cea bună a evangheliei. Dar, ca toate darurile, el trebuie să fie acceptat spre a putea fi primit (Romani 5,17). Aceia care, conştienţi de bunăvoie şi persistent, resping darul mântuirii lui Dumnezeu în Hristos (Evanghelia) aleg deliberat moartea a doua în locul vieţii veşnice. Prin urmare, la judecată, Dumnezeu le acordă ceea ce au ales persistent şi deliberat, iar când vor înfrunta moartea a doua, ei se vor condamna singuri (Ioan 3,18.36; Marcu 16,15.16; Romani 14,11).
5. Fiecare copil, din cauza căderii lui Adam, este născut subiectiv sub domnia păcatului, condamnării şi morţii (Romani 3,9-20). A continua să trăieşti sub domnia păcatului şi morţii, şi a rezista harului lui Hristos, va duce la moartea a doua. Obiectiv prin viaţa şi moartea Sa, Hristos a salvat toată omenirea de sub această robie şi a aşezat-o sub domnia harului, neprihănirii şi vieţii veşnice. A accepta acest dar al harului, prin credinţă, înseamnă să sfârşeşti cu domnia păcatului şi a morţii, înseamnă să trăieşti sub harul şi neprihănirea care duce la viaţa veşnică (Romani 5,21; 6,14.22.23).
6. Nu putem alege să rămânem “în Adam” şi în acelaşi timp să acceptăm să fim, prin credinţă, “în Hristos”. A-L primi pe Hristos, autorul neprihănirii, înseamnă a spune “adio” lui Adam, autorul păcatului (Romani 6,15-18).
7. Destinul nostru veşnic depinde de omenirea pe care am ales-o. Necredinţa înseamnă rămânerea deliberată “în Adam”, sub domnia păcatului şi a morţii. Credinţa înseamnă a alege de bunăvoie de a fi “în Hristos”, sub domnia neprihănirii şi a vieţii veşnice. Din acest motiv, Dumnezeu nu va duce istoria acestei lumi rele la final, până când evanghelia nu va fi propovăduită în întreaga lume, ca să slujească de mărturie (Matei 24,14). Studiind acest adevăr, aş vrea să avertizez cititorul că nu trebuie să mergem dincolo de Scriptură şi să spunem că “în Adam” toată omenirea moşteneşte şi vina lui. Aceasta este erezia “păctului originar”, introdusă de Augustin şi adoptată de biserica romano-catolică. Când este folosită într-un sens juridic, vina include totdeauna participarea voită sau responsabilitatea, dar Dumnezeu nu ne socoteşte resposabili de o faptă a cărei alegere nu ne-a aparţinut. Când respingem darul vieţii veşnice “în Hristos”, personal, conştient, persistent, deliberat şi definitiv (când alegem deliberat calea păcatului şi a morţii), doar atunci vina şi responsabilitatea păcatului şi a morţii a doua devin partea noastră (Ioan 3,18.36; Marcu 16,15-16; Evrei 2,1-4.10; Evrei 14,26-29).
După ce a stabilit situaţia noastră “în Adam” în versetele 12-14, Pavel continuă în versetele 15-18 să arate că Adam este un tip sau model al lui Hristos. După cum tot ce a făcut Adam a afectat toată omenirea, tot aşa, ceea ce a făcut Hristos (al doilea Adam ) a afectat toată omenirea, dar în sens opus. Căci, diferit de Adam, Hristos a ascultat, chiar opusul neascultării lui Adam. După Romani 5,15-18, când Adam a păcătuit, el a adus sentinţa de moarte şi de condamnare a tuturor oamenilor. În acelaşi fel, când Hristos a ascultat, El nu numai că a răscumpărat omenirea de sub efectele păcatului lui Adam, ci mai mult chiar, El şterge păcatele noastre, plus că aduce “o hotărâre de viaţă” pentru toţi oamenii (cuvintele “multe greşeli” din versetul 16 se referă la greşelile lui Adam plus greşelile noastre personale ). Aceasta este vestea bună necondiţionată a mântuirii pe care o proclamă Evanghelia.
Trecând la versetul 19, Pavel adaugă o altă dimensiune problemei păcatului lui Adam, şi anume că el i-a făcut pe toţi oamenii păcătoşi.
Ultima modificare de Claudiu (14/03/11 20:30)
_______________________________________ "A vorbi despre Isus înseamnă a invita oamenii să pună mai multe întrebări, nu mai puţine... întrebări menite să conducă la aprofundarea adevărului." A. Graham Maxwell
|
|
14/03/11 20:28
|
|
irlanda
membru
 Locatie: bucuresti
Inregistat: 14/03/08
|
|
Claudiu a scris:
Repet, El nu a ales pacatul ci natura Sa umana era natura noastra corporativ pacatoasa in sensul ca asa cum Adam a fost creat ca si umanitate colectiva pe care de altfel a si ruinat-o datorita alegerii lui (facand-o pacatoasa), la fel si Hristos a luat asupra Sa natura noastra corporativ pacatoasa (ceea ce a aparut ca realitate pe Terra datorita caderii lui Adam) ptr. a ajunge la fiecare dintre noi, ptr. a fi ispitit "ca si noi" Evrei 4:15,16 si pentru a-i rascumpara pe toti. |
Fals. Natura umana a lui Hristos era natura prefecta si nepacatoasa a lui Adam inainte de caderea in pacat.
Claudiu a scris:
Aceasta este vestea bună necondiţionată a mântuirii pe care o proclamă Evanghelia. |
Vestea buna a mantuirii pe care o proclama Evanghelia este conditionata de credinta. Deci iara fals la ce ai scris.
|
|
15/03/11 00:11
|
|
dodo86
membru
 Inregistat: 14/02/07
|
|
irlanda a scris:
Fals. Natura umana a lui Hristos era natura prefecta si nepacatoasa a lui Adam inainte de caderea in pacat. |
Of irlanda... Multe erezii mai legiferezi pe aici, dar asta le întrece pe toate. Dacă ar fi şa cum zici tu, jertfa lui Hristos ar fi invalidă şi Hristos ar fi un impostor.
_______________________________________ Dumnezeu nu exista. Dumnezeu este! Paul Tillich
|
|
15/03/11 00:36
|
|
irlanda
membru
 Locatie: bucuresti
Inregistat: 14/03/08
|
|
Daca ii atribui lui Hristos o natura pacatoasa il faci pacatos. Clar.
Si ai grija ce spui legat de postarile mele.
|
|
15/03/11 00:40
|
|
emanuel
membru
Inregistat: 14/09/08
|
|
irlanda a scris:
Natura umana a lui Hristos era natura prefecta si nepacatoasa a lui Adam inainte de caderea in pacat. |
dodo86 a scris:
Of irlanda... Multe erezii mai legiferezi pe aici, dar asta le întrece pe toate. |
Asta-i erezie la tine? "Caci n-avem un Mare Preot care sa n-aiba mila de slabiciunile noastre, ci Unul care in toate lucrurile a fost ispitit ca si noi, dar fara pacat." (Evr.4:15)
dodo86 a scris:
Dacă ar fi şa cum zici tu, jertfa lui Hristos ar fi invalidă şi Hristos ar fi un impostor. |
In opinia ta ce-i trebuia jertfei lui Isus pentru a fi validata?
Ultima modificare de emanuel (15/03/11 07:20)
_______________________________________ Dar domnia, stapanirea si puterea tuturor imparatiilor care sunt pretutindeni sub ceruri, se vor da poporului sfintilor Celui Prea Inalt.(Daniel 7:27)
|
|
15/03/11 07:20
|
|
+Archangel+
Moderator
 Locatie: Ploiesti, RO
Inregistat: 05/07/06
|
|
Claudiu a scris:
Era in El dar repet, nu ca o alegere a Sa personala. Romani 5:21 |
Daca pacatul era in El atunci nu mai putea fi Mielul fara cusur.
Dar luarea pacatelor noastre asupra Lui a fost alegerea Sa personala.
_______________________________________ A sti nu inseamna a fi!
|
|
15/03/11 10:17
|
|
dodo86
membru
 Inregistat: 14/02/07
|
|
+Archangel+ a scris:
Daca pacatul era in El atunci nu mai putea fi Mielul fara cusur. |
Arch, Isus a împlinit Legea având natura omenească căzută în păcat? Sau Hristos a avut o natură omenească necăzută în păcat, iar păcatul a fost pus pe umerii Săi doar pe cruce?
_______________________________________ Dumnezeu nu exista. Dumnezeu este! Paul Tillich
|
|
15/03/11 16:43
|
|
+Archangel+
Moderator
 Locatie: Ploiesti, RO
Inregistat: 05/07/06
|
|
Pai asta zic si eu. 
_______________________________________ A sti nu inseamna a fi!
|
|
15/03/11 16:55
|
|
dodo86
membru
 Inregistat: 14/02/07
|
|
Arch, eu zic că Hristos a împlinit legea avânt natura omenească căzută în păcat. Altfel, ar fi fost avantajat. Hristos a împlinit Legea pornind de pe aceeaşi bază de pe care pleacă orice fiinţă umană. Maria avea natura umană căzută în păcat iar Isus a moştenit-o. Jertfa lui Hristos este validă tocmai deoarece El a trăit o viaţă fără păcat moştenind ca oricare alt om natura păcătoasă.
_______________________________________ Dumnezeu nu exista. Dumnezeu este! Paul Tillich
|
|
15/03/11 17:28
|
|
Oblio
membru
 Inregistat: 03/10/10
|
|
Tocmai am parcurs fugitiv ultimele postari de pe acest topic si recunosc ca sunt consternat de ce idei noi aud. Imi cer scuze daca nu am inteles bine (cum am mai spus, nu am avut suficient timp pentru o lecturare foarte atenta). Sa inteleg (dupa cum sustin unii) ca prin firea umana Isus este inteles ca purtator (locas al pacatului nostru) preluat de la noi? Daca se sustine asa ceva (eu nu pot inghiti asta) rog cateva trimiteri la Sfanta Scriptura pentru studiu personal (sincer, incep sa devin satul de atata filosofie goala, deductie si imaginatie). Atat cat am priceput eu din Biblie, interpretez actul preluarii firii umane a Filui prin intrupare, deci cu caracteristicile specifice unui om (trup pamantesc supus acelorasi factori externi ca si omul, perceptii senzoriale ca frig-cald, foame, sete, nevoia de odihna, durere, etc). Prin transferul pacatelor noastre asupra sa nu am inteles ca acestea ca atare au fost preluate de la mine si eu nu le mai am, ci ca vina pacatelor mele O preia (si-O asuma) Isus si plateste in locul meu rascumparandu-ma cu trupul Sau neintinat. Eu nu pot plati prin fapte proprii (sa infrunt si sa inving ispita de unul singur), poate insa Isus in locul meu. Eu nu trebuie decat sa constientizez calea mea gresita, sa descopar si sa tind catre modul ideal de vietuire oferit de Isus adica in Iubire si sa cred ca detine PUTEREA si DREPTULde a ma smulge pacatului si mortii si ma va duce in Imparatia Sa si a Tatalui.
Ultima modificare de Oblio (15/03/11 18:15)
_______________________________________ “Domnul nu se uita la ce se uita omul; omul se uita la ce izbeste ochii, dar Domnul se uita la inima.” 1 Samuel 16:7.
|
|
15/03/11 17:51
|
|
Oblio
membru
 Inregistat: 03/10/10
|
|
dodo86 a scris:
Arch, eu zic că Hristos a împlinit legea avânt natura omenească căzută în păcat. |
Isus este singurul OM care nu a pacatuit (Isaia spune clar ca a fost dus ca un MIEL la taiere, ce vina se poate gasi unui miel).
dodo86 a scris:
Maria avea natura umană căzută în păcat iar Isus a moştenit-o. Jertfa lui Hristos este validă tocmai deoarece El a trăit o viaţă fără păcat moştenind ca oricare alt om natura păcătoasă. |
Eu cred ca Isus a luat prin Maria doar firea pamanteasca (carnea) asa cum a avut-o Adam inainte de a cadea in pacat deoarece noul om vine de la Dumnezeu si nu din impreunarea a doi pacatosi. Concepera Sa e facuta prin DUHUL SFANT DE LA TATAL, de la care si mosteneste firea Dumnezeiasca. Aceasta nu ar mai fi incaput intr-un om care mostenea deja o gena deteriorata.
Ultima modificare de Oblio (15/03/11 18:11)
_______________________________________ “Domnul nu se uita la ce se uita omul; omul se uita la ce izbeste ochii, dar Domnul se uita la inima.” 1 Samuel 16:7.
|
|
15/03/11 18:10
|
|
Oblio
membru
 Inregistat: 03/10/10
|
|
LE: Daca Isus a fost un om cu natura cazuta ca a noastra si totusi Tatal a putut sa-I ofere Duhul Sau cu atata plenitudine, ce-L opreste, ca din orice om care alege calea Sa, sa nu faca cate un nou Isus
_______________________________________ “Domnul nu se uita la ce se uita omul; omul se uita la ce izbeste ochii, dar Domnul se uita la inima.” 1 Samuel 16:7.
|
|
15/03/11 18:25
|
|
dodo86
membru
 Inregistat: 14/02/07
|
|
Oblio a scris:
Daca Isus a fost un om cu natura cazuta ca a noastra si totusi Tatal a putut sa-I ofere Duhul Sau cu atata plenitudine, ce-L opreste, ca din orice om care alege calea Sa, sa nu faca cate un nou Isus |
Exact dragul meu. Defapt tocmai asta vrea Dumnezeu să facă: "Căci nu mai trăiesc eu ci Hristos trăieşte în mine". Tot ceea ce a făcut Isus a făcut prin Duhul Sfânt şi nu pentru că era Dumnezeu (singurul lucru care l-a făcut pentru că era Dumnezeu a fost să ierte păcatele, lucru la care nu suntem chemaţi).
_______________________________________ Dumnezeu nu exista. Dumnezeu este! Paul Tillich
|
|
15/03/11 18:43
|
|
Oblio
membru
 Inregistat: 03/10/10
|
|
Lupta dusa intre cele doua firi ale Fiul este evocata in "episodul" din gradina Ghetsimani. Fiul resimte greutatea actului ce trebuie implinit, trupul trebuie sa sufere foarte mult (Puterea Divina nu trebuia folosita, altfel Satan ar fi castigat). Omul Isus trebuia sa suporte Jertfirea nu pentru a fi IERTATI oamenii ci pentru a fi RASCUMPARATI Mortii care-si cere tributul. Atitudinea Sa de a nu ceda sub povara Crucii care trebuia dusa pana la capat este rezultatul lucrarii Duhului Sfant care locuieste in El datorita Credinciosiei Perfecte in Planul de Mantuire a Tatalui. Ezitarile Sale nu reprezinta un pacat, ci face dovada ca Isus chiar este un om obisnuit, supus acelorasi resimtiri pe care le avem si noi, dar care infrunta lumea nedreapta creata de Satan. A doua venire insa, va manifesta din plin latura sa Dumnezeiasca, Justitiarul si nu Mielul (Acesta din urma si-a incheiat oferta, graul si neghina sau copt, sunt distincte, deci si sortate)
Ultima modificare de Oblio (15/03/11 19:38)
_______________________________________ “Domnul nu se uita la ce se uita omul; omul se uita la ce izbeste ochii, dar Domnul se uita la inima.” 1 Samuel 16:7.
|
|
15/03/11 19:19
|
|
|
Felicitari Craciun, Felicitari cu ocazia Craciunului si Anului Nou, Felicitari electronice de sarbatori, Felicitari cu mesaj crestin Nasterea Domnului, Mesaje sarbatori de iarna, Urari de Anul nou, Urari sarbatori |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mergeti la
|
Powered by PunBB
© Copyright '02-'04 Rickard Andersson
|
|
|
|
|